[ Oferta ] . [ Szkolenie ] . [ Kreowanie Liderów ]

Piękna i Bestia, czyli Kreowanie Liderów Comentryzm

Warsztaty odpowiadają na wiele trudnych pytań:

  • kto to jest lider?
  • kim jest lider?
  • jak stać się liderem?
  • czy opłaca się być liderem?
  • kiedy staniesz się przywódcą?
  • jakimi cechami dysponują liderzy i czego muszą się nauczyć?
  • jak pogodzić cele firmy z własnymi ambicjami?
  • gdzie, kiedy i jak stosować odpowiednie narzędzia zarządzania?
  • jak planować, organizować i kontrolować działania własne i pracowników?
  • jak udzielać wsparcia efektywnie i z pożytkiem dla pracownika?
  • czy partnerstwo biznesowe i budowanie współodpowiedzialności ma sens?
  • jak comentryzm może zastąpić coaching i kiedy?


Kinder Niespodzianka

Z sukcesem każdego przedsięwzięcia jest trochę jak z jajkiem niespodzianką. Niby wiesz, że w środku jest nagroda zapowiadanego asortymentu, ale co to za konkretna nagroda zobaczysz dopiero jak otworzysz. Co zatem zrobić, żeby osiągnięcie sukcesu nie opierało się na przypadku albo na szczęściu? Jak pomóc szczęściu? Odpowiedź kryje się w jakości zarządzania. Im więcej liderów wykreujesz w strukturze zarządzania, tym efektywniej będą pracowały twoje zespoły a to z pewnością bardzo interesujący kierunek rozwoju dla każdej firmy.

Prawda, czy fałsz?

Kierownik?
Lider?
Przywódca?
Ten ostatni to nie jest człowiek który siedzi przy wódce. Nie te czasy i nie te obyczaje. Obecnie przywódca, to człowiek który wie dokąd iść i z kim iść oraz jakich środków użyć, żeby to osiągnąć. Poszukiwanie wartości u siebie i swoich pracowników może być wkomponowane w wartości wyznawane i realizowane w misji firmy. Przywódca jest teraz bardziej Liderem za którym idą ludzie. On ich pociąga. On ich uwodzi a oni chcą go naśladować Nie jest intruzem popychającym do działania. Bycie popychanym wcześniej, czy później kończy się agresją, rewoltą, strajkiem… Spada wydajność, koszty pracy rosną a można tego uniknąć. Wiele osób w firmach, korporacjach, ma możliwości, wiedzę i umiejętności do rozwiązywania problemów, kreowania pomysłów na lepsze funkcjonowanie swojego działu, firmy. Trzeba tylko w nich to wyzwolić, ośmielić do działania, zaufać. Pozwolić na zbudowanie relacji z podwładnymi i przełożonymi. Uzbroić w narzędzia i nauczyć pewnych umiejętności potrzebnych do sprawnego funkcjonowania systemu zarządzania w firmie i realizacji planów. Dzięki własnemu rozwojowi, rozwijają się też pozostałe osoby współpracujące i przebywające ze sobą. Tu możesz także poznać działania comentre w duchu comentryzmu, czyli sztuki łączenia pojedynczych umiejętności w kompetencyjną całość.


Korzyści dla uczestników


  • poznają najważniejsze teorie zarządzania
  • na każdą teorię znajdą zastosowanie w pracy
  • nabywają umiejętności praktycznych w posługiwaniu się narzędziami zarządzania
  • lepiej poznają siebie i wykorzystują swoje naturalne możliwości do sprawowania roli lidera
  • nauczą się praktycznie planować, organizować i kontrolować swoja pracę
  • nauczą się praktycznego planowania, organizowania i kontrolowania pracy swoich pracowników
  • będą potrafili udzielać wsparcia swoim pracownikom w realizacji celów biznesowych
  • odnajdą swój najlepszy sposób udzielania pro-rozwojowej informacji zwrotnej
  • poznają i zastosują zasady skutecznej komunikacji
  • nauczą się stawiać cele zgodnie z kanonem
  • wiedzą o czynnikach hamujących i przeszkadzających byciu liderem i potrafią je eliminować
  • zwiększają swoje kompetencje w dziedzinie zarządzania



Korzyści dla Pracodawcy


  • zaszczepisz w pracownikach kulturę organizacyjną firmy
  • wyjaśnisz swoim pracownikom misję firmy i jej powiązanie z działaniami firmy
  • polepszasz efektywność pracy kadry zarządzającej z powodu wyposażenia w odpowiednie narzędzia do zarządzania
  • zwiększasz sprzedaż z powodu wykreowania w strukturze liderów którzy zwiększają wydajność pracy swoich zespołów
  • zwiększasz swoje dochody
  • masz pracownika potrafiącego powiązać realizacje swoich celów z celami biznesowymi firmy co zwiększa komfort jego pracy i efektywność
  • masz pracownika świadomego swoich działań i wkomponowanego w strukturę organizacyjną firmy
  • pokazujesz pracownikom, że dbasz o ich rozwój oraz opanowanie kompetencji zarządczych, liderskich, przywódczych
  • budujesz markę dbałego o wykształcenie swoich pracowników i ich wysoki poziom wiedzy
  • masz kolejny benefit dla pracownika wzmacniając jego lojalność wobec firmy


Forma prowadzenia zajęć


Zajęcia prowadzone są:

  • w oparciu o wartości humanistyczne – z uwagą na potrzeby, godność i swobodny rozwój człowieka oraz racjonalne myślenie
  • najczęściej przez dwie osoby: psychologa i trenera z wieloletnim doświadczeniem merytorycznym i życiowym
  • w małych grupach, tylko i wyłącznie warsztatowo, co pozwala każdemu uczestnikowi przećwiczyć nabyte umiejętności
  • dostosowujemy program zajęć do konkretnych sytuacji w miejscu pracy (dzięki wcześniejszemu rozpoznaniu potrzeb pracowników i pracodawcy)
  • cele realizujemy i osiągamy siłą i energią uczestników zajęć, wyzwalając je w miłej, przyjaznej i sympatycznej atmosferze


Proces uruchomienia szkolenia


Cena


Ustalanie ceny szkolenia:

  • ustalana jest indywidualnie w zależności od szczegółowych wymagań pracodawcy, możliwości logistycznych, częstotliwości i ilości szkoleń, itp.
  • możliwe jest tworzenie cyklów i projektów długofalowych
  • standardowa cena za 1 dzień zajęć wynosi 5 000 PLN
  • możliwe rabaty i upusty nawet do 30% w zależności od ilości szkoleń i wypracowanego projektu szkoleniowego


Kontakt


[recaptcha id:Comentre size:compact theme:dark]